[PLPUG] OpenPKW - wsparcie inicjatywy

Jędrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pon, 8 Gru 2014, 22:39:05 CET

Przykro mi to mówić, ale mam podobne odczucia jak Wojtek. (Nie w sensie,
że przykro że jak Wojtek).

Moim zdaniem w projekcie tym nie dzieje się niestety za dobrze, jest
1000 głosów, 100 000 pomysłów, 1 000 000 "zróbmy to tak". Brak
konkretnych komunikatów od / do "twórców idei". Z punktu zarządzania na
razie jest to porażka (tak wiem mocne słowa).

Rozmawiałem z kilkoma osobami i podzielają również zdanie Wojtka i moje.

--
  Jędrzej Nowak