[PLPUG] Aktualizacja Statutu

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Śro, 30 Paź 2013, 23:22:26 CET

To jaka jest ostateczna wersja? Przydało by się w takim razie to poprawić i
wysłać pull requesta na repozytorium. Aczkolwiek przy dwóch różnych
interpretacjach ciężko mi wiedzieć, co autor miał na myśli.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka

W dniu 29 października 2013 10:24 użytkownik Jedrzej Nowak <pigmej at gmail.com