[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Czw, 28 Lis 2013, 17:48:25 CET

Teraz jest dość mało ważna waga podjętej decyzji - z nią mamy nie
ważne papiery, bez - nie przeszlibyśmy procesu rejestracji.
Robiliście co mogliście wierząc że jeszcze coś się da naprawić -
chwała wam za to.
To co zrobiliście nie jest sprzeczne z ustawą, ale ze zdrowym
rozsądkiem. Głosowanie o przyjęcie statutu - dotyczyło przyjęcia we
wcześniejszej formie. Jak wyobrażasz sobie zebranie potwierdzenia
zgody dla dokonanych zmian? Potrzebujesz fizycznych podpisów, na
papierze. Jedyne co mi przychodzi na myśl, to jakiś druk oświadczenia
+ podpis i wysłanie go snailmailem. Pytanie tylko kto będzie chciał
brać pod uwagę takie oświadczenia, a'la korekty.