[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 28 Lis 2013, 16:48:14 CET

> Kamil: opcja głosowania elektronicznego, nawet już po wyrobieniu
> odpowiedniej formy elektronicznej - może dotyczyć normalnej
> działalności organizacji, niestety nie nadaje się do spotkania
> założycielskiego. Podpisy muszą fizycznie zostać złożone.

Tak, dlatego zaznaczyłem, że przy kolejnym spotkaniu Walnego Zgromadzenia
dopiero dopisać to do statutu i przegłosować. Obecnie mam pełną świadomość,
że to niemożliwe. To może zrobić tylko Walne Zgromadzenie członków/
spotkanie założycielskie. Niemniej uważam, że trzeba to wprowadzić do
statutu gdyż ułatwi nam życie w przyszłości, gdy już będziemy mieli kolejne
spotkania.

Mam też świadomość, że nie wszyscy się z tym pewnie muszą zgodzić. Jednak
taka forma dawała by nam możliwość, łatwiejszego organizowania takich
zebrań dla ludzi np.
A ) wyjeżdzających za granicę a będących członkami stowarzyszenia.
B ) osoby niepełnosprawne ruchowo gdyby takowe np dołączyły do
stowarzyszenia.
C ) osoby uwiązane przez sprawy rodzinne. Wielu ma dzieci, żony i nie są w
stanie przeskoczyć, chociażby żony (wiadomo, trzeba wypełniać formularz
wyjazdu, podpisać regulamin u żony i takie tam. Do tego są ciasne limity
weekendowe co utrudnia pewne sprawy.). :)

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka