[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 27 Lis 2013, 22:31:13 CET

2013/11/27 Przemysław Kukulski <przemyslaw.kukulski at gmail.com>

> Co jeśli części osób nie będą te zmiany odpowiadały? Rodzi to poważne
> konsekwencje (nawet w przypadku jednej osoby) - ponieważ każda osoba będąca
> na spotkaniu założycielskim oddawała głosy na wszystkie funkcje pełnione w
> PLPUG.

Tak jak mówiłem, jeśli informacja że statut był zmieniany "po spotkaniu
założycielskim" dotrze do sądu to stowarzyszenie nie ma prawa zostać
założone. Nawet nie chodzi teraz o to aby wszyscy napisali 'że im zmiany
pasują' tylko, albo robimy coś publicznie, albo głosujemy 'obojętnie', a
potem i tak zmiany są robione w pośpiechu "po cichu".

2013/11/27 Przemysław Kukulski <przemyslaw.kukulski at gmail.com>

> 1. Czy to nie podważa spotkania założycielskiego i czy wobec takiej
> sytuacji możemy legalnie założyć stowarzyszenie?

Co do statutu, prawo jest jasne, statut akceptują i poddają pod głosowanie
członkowie założyciele, jego późniejsze zmiany NIE powinny mieć miejsca
później (po spotkaniu a przed rejestracją stowarzyszenia). Inna sprawa że
jest to nie do sprawdzenia, bo pod tym wszystkim podpisują się osoby
komitetu założycielskiego, ale fakt jest jaki jest.

Oczywiście starczy jeden 'głos' w sądzie że takie coś miało miejsce i
wszystko trzeba będzie od nowa...

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak