[PLPUG] PyCon PL 2014 - wizja organizacji

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 27 Lis 2013, 22:17:19 CET

Jako że mam dzisiaj dzień marudzenia to:

2013/11/27 Konrad Hałas <halas.konrad at gmail.com>

> Następnym aspektem, który planowalibyśmy udoskonalić to większa dostępność
> oraz atrakcyjność konferencji dla zagranicznych gości - m.in. więcej
> informacji po angielsku (przed i w trakcie trwania konferencji) oraz więcej
> talków po angielsku. Chcielibyśmy, aby był to nie tylko PyCon PL, ale po
> prostu PyCon w Polsce (chociaż nie da się ukryć, że ostatnia edycja była
> pod tym względem naprawdę OK). Nie mamy zamiaru robić całej konferencji po
> angielsku - po prostu chcemy ją zrobić jeszcze bardziej atrakcyjną dla
> zagranicznych gości.

Dla mnie to niestety minus. W sensie robimy PyconPL 'konkurencyjny' do
EuroPython ? Imho trochę bez sensu. Jeśli chodzi o mnie to maksymalnie co
widzę to 50/50 ale to już mocno naciągane i tak (pół po polsku pół po
angielsku). Nie róbmy z PyconPL konferencji anglojęzycznej (RuPy etc).
Konferencji anglojęzycznych z anglojęzycznymi speakerami nie brakuje.
Polskich jak na lekarstwo. Jeśli robimy to pod szyldem Polska Grupa Python
to imho nie powinniśmy iść w stronę angielskiego.
Można zrobić 2 ciekawe ścieżki, Polską i Angielską, będzie problem z
wyborem wtedy, ale to max maxów moim zdaniem. Jeśli nie będziemy promować
"polaków" na konferencji w Polsce to gdzie ?

Cała reszta "za", tylko temat łączenia z pythona z mobile etc jest śliski,
bo będą talki "no python wygenerował mi ten template" (już gdzieś ~taki
widziałem).

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak