[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Andrzej Skupień kendriu w gmail.com
Śro, 27 Lis 2013, 19:57:25 CET

Zgadzam się pigmejem. To my tu jedziemy do Warszawy, żeby dopieszczać
statut. Dyskutujemy o pierdołkowatych zmianach. Zatwierdzamy zmiany przez
głosowanie. Cieszymy się, że jesteśmy tacy zorganizowani. A tu się okazuje,
że połowa jest do wymiany, bo ktoś nie dopilnował.
Zastanówmy się, żeby w przyszłości nie robić po łebkach, bo to jest strata
czasu, którego nikt nie ma w nadmiarze.
Pozdrawiam.
Andrzej