[PLPUG] Python 3.4, what's new, tlumaczenie

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Wto, 26 Lis 2013, 02:05:12 CET

Hej,

jakoś 2 lata temu w PPCG pojawiła się inicjatywa tłumaczenia dokumentacji
pythona. Projekt ostatecznie upadł (według mnie słusznie:) )
Co pewien czas pojawiają się jednak pytania o ten projekt. Ostatnio
rozmawiałem z Dimmurem(panem Sekretarzem!) o tym projekcie. Pojawił się
pomysł, że zamiast tłumaczyć całą dokumentację, można przetłumaczyć tylko
tutorial.

W tym momencie chciałbym zaproponować jeszcze bardziej minimalne podejście.
Chciałbym, żebyśmy przygotowali tłumaczenie What's New in Python 3.4
http://docs.python.org/3.4/whatsnew/3.4.html Właśnie ukazała się pierwsza
beta tej wersji. Co to oznacza? Oznacza to, że nie pojawią się już nowe
dodatki i teraz autorzy skupią się głównie na poprawianiu stabilności
pythona. Ostateczny termin wydania planowany jest na luty 2014 (szczegóły
http://www.python.org/dev/peps/pep-0429/)
Mając w dniu wydania gotowe tłumaczenie What's new(i może tutoriala?) Można
zacząć spamować(powiadamiać) różne zaprzyjaźnione portale informacją o
nowym ślicznym i błyszczącym pythonie.

Co o tym sądzicie?

--
Łukasz Oleś