[PLPUG] Siedziba, adres korespondencyjny i lokal Stowarzyszenia

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Śro, 20 Lis 2013, 22:58:01 CET

*@Wojtek Matyskiewicz*
Zobrazuję zatem jak to będzie wyglądać.

W piątek zostaną złożone do KRS dwa komplety dokumentów wraz z wnioskiem o
rejestrację Stowarzyszenia. Trzeci komplet zostaje u Pawła.

W formularzach KRS, w rubryce dotyczącej adresu korespondencyjnego, pod
który sąd ma wysłać listownie decyzję, podajemy adres lokalu mieszkalnego
Pawła.

Paweł odbiera po ~3 miesiącach list od sądu. Zakładamy, że decyzja jest
pozytywna. Jeszcze tego samego dnia Zarząd podejmuje uchwałę o zmianę
adresu (siedziby) na jedno z wcześniej wybranych wirtualnych biur. Taki
wniosek składamy do KRS, który to w trybie natychmiastowym poddaje dane
aktualizacji.

Po aktualizacji zabieramy się za RG-1 i NIP-2 - mając już właściwy adres
siedziby.

Od tego momentu, nowa korespondencja będzie trafiać do wirtualnego biura.
Dotychczas zgromadzona dokumentacja - czyli jedna kopia dokumentów nazwijmy
je "założycielskich", wraz z decyzją sądu, również zostanie przeniesiona do
tego biura.