[PLPUG] Czy ktoś pracuje jeszcze nad statutem?

pigmej w gmail.com pigmej w gmail.com
Pią, 15 Lis 2013, 19:13:28 CET

Co do pieczatek etc, to tyczy się to sytuacji kiedy stowarzyszenie prowadzi dzialalnosc gosp. Ale reki sobie uciac za to nie dam.

-----Original Message-----
From: Wojciech Zając <wojtek at reu.pl>
Sender: "PLPUG" <plpug-bounces+pigmej=gmail.com at python.org>Date: Fri, 15 Nov 2013 16:42:59
To: <plpug at python.org>
Subject: Re: [PLPUG]
 Czy ktoś pracuje jeszcze nad statutem?

Jeszcze kilka proponowanych zmian do statutu, w większości formalnych.

https://github.com/WojtekReu/plpug-statut/compare/plpug:master...master

Ale po za tymi na GitHuibe nasuwa mi się jeszcze kilka propozycji i
pytań (wzoruję się na kilku innych statusach):

Podczas Walnego Zebrania Członków potrzebne będą osoby do
przeprowadzania głosowania i zliczania głosów, tak by nie było zamętu na
początku z wybieraniem takich osób, to może należy dodać taki punkt:
"Walnym Zebraniem Członków kieruje Prezes Zarządu lub wskazana przez
niego osoba będąca członkiem Zarządu". Oczywiście nie będzie to
dotyczyło zebrania założycielskiego, bo tam nie będzie jeszcze Zarządu.

Wydaje mi się, że brakuje w rozdziale Sąd Koleżeński: "Orzeczenia Sądu
Koleżeńskiego zapadają w pełnym składzie".

Czy potrzebna będzie informacja o posiadaniu loga, pieczątek i innych
tego typu przez stowarzyszenie? W kilku innych statutach były artykuły
dotyczące takich rzeczy.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając