[PLPUG] PLPUG - miejsce spotkania założycielskiego

Wojtek Erbetowski wojtek w erbetowski.pl
Pią, 8 Lis 2013, 12:34:21 CET

Jeśli chodzi o studentów to wątpię w liczne zainteresowanie.
Ogłaszamy także spotkania o przyszłości Warszawa Java User Group i tacy się
nie zjawiają.
Ale dzięki wysłaniu tej informacji zyskujemy dwie rzeczy:
- Wydział jest przychylny dawania sal inicjatywom, które mogą przynieść
korzyść (wiedzę, szansę włączenia się) osobom związanym z UW (pracownikom,
studentom)
- Wśród pracowników MIMUW może trafić się ktoś zainteresowany tematem, do
którego wcześniej to nie doleciało, a na którego uczestnictwie
Stowarzyszenie skorzysta

Jest jeszcze trzeci, implicite zysk, że przyszli programiści Pythona z
MIMUW już dostają informację, że taka grupa powstaje i będzie istniała.

Pozdrawiam,
Wojtek