[PLPUG] Sprawozdanie ze spotkania Zarządu z dna 12 grudnia 2013 r.

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Pią, 13 Gru 2013, 21:12:18 CET

To wersja .rst, jeszcze nie obrobiona, ale mimo to - imo dobrze że
szybko pojawiła się na liście.

Rozwijając tą skróconą notkę - Ola, Piotrek, Konrad, Przemek - mają
chęci i potencjał których utrata była by błędem. Niestety nie udało im
się przedstawić konkretnych informacji które pozwoliły by choćby
oszacować kształt 2 podstawowych (przynajmniej ja to tak odebrałem)
wyznaczników - tj. miejsce, koszt dla uczestnika.
Dlatego też padła propozycja by odciągnąć "rewolucję" (całościowe
przekazanie odpowiedzialności za organizację konferencji) dopiero na
kolejną edycję, tj. 2015. Edycja 2014 miała by jednak korzystać z idei
przedstawionych przez wspomnianą grupę. Stąd mowa o ewolucji, w
miejscu rewolucji (tak gwoli wyjaśnienia użytych na spotkaniu
przenośni).
Tak więc - padło by edycja 2014 odbywała się w miejscu, którego
koszta, plusy i minusy - są już mocno pewne (co wiąże się z innymi
imprezami okolicznie tam organizowanymi - po szczegóły odsyłam do
Filipa :P ) - z myślą o tym by zachęcić Olę, Piotrka, Konrada, Przemka
- by aktywnie współorganizowali tą edycję, ale i by wcześniej zaczęli
przygotowania do edycji 2015, którą właściwie mają "w kieszeni" (jeśli
nadal będą zainteresowani i po prostu dadzą się bliżej poznać
dotychczasowym organizatorom).

Mam tu prośbę do pozostałych uczestników spotkania - jeśli coś
przekręciłem, bądź opacznie zrozumiałem - proszę o sprostowanie.
W części dotyczącej rejestracji - niestety nie mogłem uczestniczyć i
na tą chwilę jeszcze nie przeczytałem loga. Biję się za to w pierś.