[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Wto, 10 Gru 2013, 18:13:20 CET

Katharsis,

napisałeś "Komitet Założycielski zdecydował o wycofaniu wniosku" więc tak,
to jest post factum. Później piszesz "Powierzyliście nam, Komitetu
Założycielskiemu, ukręcenie łba tej niekomfortowej sytuacji", ja wam
niczego nie powierzałem.

Jedynym zadaniem komitetu założycielskiego jest złożenie dokumentów w
sądzie. Zrobiliście to, wasze zadanie jest skończone. To czy statut
należało zmienić nie było waszą decyzją. To czy dokumenty należy wycofać
NIE JEST waszą decyzją, tylko WSZYSTKICH osób biorących udział w spotkaniu
założycielskim.

Dlatego jeszcze raz proponuje zrobić zwykłe głosowanie w osobnym wątku.