[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Filip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Wto, 10 Gru 2013, 16:35:33 CET

W dniu 10.12.2013 16:16, Wojciech Zając pisze:
> W skrócie:
>
> Niestety sami we trzech musieliśmy podjąć decyzję jako Komitet
> Założycielski ze względu na spadającą na nas pewną odpowiedzialność.
>
> Wprowadzając wtedy zmiany mieliśmy nadzieję, że mamy wasze poparcie.
> Okazało się inaczej, a to bardziej skomplikowało cały proces. Opinie
> prawników nie są jednoznaczne.
>
> Oczywiście, że liczymy się z waszym zdaniem, ale samo publiczne
> krytykowanie niczego nie zmieni, a raczej negatywnie wpłynie na
> przyszłość, tym bardziej jeżeli spowoduje ona podziały wewnątrz
> [...]

Wiesz Wojtek ja myślę, że tu po prostu brakuje informacji i stąd
rozgoryczenie, złość lub po prostu załamane ręce. Brak informacji, co
było konkretnie nie tak i dlaczego. Ja do dzisiaj nie wiem co było nie
tak w statucie dotyczącym tych punktow odnośnie grup. Może jestem w
błędzie, ale czy gdzieś została przedstawiona opinia prawnika co było
tam konkretnie nie tak. Bardzo byłbym ciekawy dowiedzieć się coś bliżej
na ten temat.

Pozdrawiam,
Filip