[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Piotr Lewandowski lewy87r w gmail.com
Wto, 10 Gru 2013, 16:09:22 CET

Czyli przed każdą decyzją robimy ankietę z wszystkimi możliwymi opcjami
i większością głosów podążamy ścieżką? :) (dajemy czas na głosowanie
miesiąc czasu bo przecież nie każdy codziennie siedzi przed kompem a nóż
ktoś ma urlop 2tygodnie...)
Ja nie byłem na spotkaniu założycielskim więc nie wiem jaki to był trud
przybycia. (choć racja w większości ludziom się nie będzie chciało)
Zapewne da się jakoś rozwiązać spotkanie założycielskie i głosowanie
członków założycieli? - z tego co wiem to sztuka się liczy- co za
problem ci którzy mieszkają w "Warszawie" zabrali mamę, ciocię, tatę,
siostrę, brata - 5osób każdy przyjdzie z 3osobami to jest 20osób. -
można założyć? A później wypisywać członków dokładać itp...
Chyba, że ktoś ma na prawdę chętkę na bycie oficjalnym członkiem
założycielem to może przyjechać :P

Ale nie chcę się wtrącać zbytnio bo osobiście nie mam czasu na zbyt
mocne udzielanie się.

Pozdr.