[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Wto, 10 Gru 2013, 14:23:12 CET

Ja osobiście po prostu poczekałbym jednak na decyzję sądu. I tak w grudniu
kolejnego spotkania założycielskiego nie zrobimy. Styczeń-luty to sesje
więc też jest to zagrożone.
Ja proponuje zrobić głosowanie, wśród osób które brały udział w spotkaniu
założycielskim, kto jest za anulowaniem wniosku i zaczęciem wszystkiego od
nowa, a kto za poczekaniem na decyzje sądu.

Według mnie, ani (nieistniejący jeszcze) zarząd, ani tym bardziej komitet
założycielski nie ma prawa decydować samodzielnie w tej sprawie.