[MashhadPUG] [TehPUG] [Pyiran-organizers] پایکان در سالی که گذشت

Ramin Najjarbashi ramin.najarbashi at gmail.com
Sat Feb 21 09:58:01 CET 2015

سلام
ممنونم از پیگیری دوستان
متاسفانه مشکلات همیشگی این قبلی کنفرانس ها غیر قابل انکار هست. در تلاش
هستیم تا با همکاری دانشگاه علم و صنع و تمامی دوستان این کنفرانس رو در
اردیبهشت ماه برگذار کنیم.
از همه ی دوستان ممنون میشم که در صورت تمایل به ما بپیوندند.
اگر نظر و پیشنهادی هم در این رابطه دارید خوشحال میشیم که حتما با ما مطرح
کنید.
دوستانی هم که قصد اراسل مقاله دارند می تونند از همین الان اقدام کنن :)

با تشکر