[MashhadPUG] Trello + NewTask :D

Keyvan Hedayati k1.hedayati93 at gmail.com
Thu Mar 20 16:39:03 CET 2014

من قبلا یه کم با http://www.pythonchallenge.com کار کردم، تا جایی که من
دیدم اونجا بیشتر مربوط به الگوریتم بود تا پایتون و اصلا ارتباط خاصی با
پایتون نداشت، codingbat به نظرم بهتره برا این کار مخصوصا که تمرین‌های فعلیش
رو هم پاگ بوستون درست کردن.
http://codingbat.com/python
http://codingbat.com/home/bostonpythonworkshop@gmail.com
https://openhatch.org/wiki/Boston_Python_Workshop_6/Saturday_projects

درمورد اسلایدها هم ممنونم، مفید بودم.
با توجه با کیبورد فارسی برای حل کردن مشکل قاتی شدن انگلیسی و فارسی تو ترلو
می‌تونید اول خط
Alt+}
رو با کیبورد فارسی وارد کنید تو مشکل حل بشه.