[MashhadPUG] SpiffWorkQueue python module

Ramin Najjarbashi ramin.najarbashi at gmail.com
Mon Mar 17 00:00:19 CET 2014

کد رو نگاه کردم خیلی جالب بود :)
عملا میزه بهترین جواب رو تو استک اور فلو پیدا می کنه در تیجه سرچ کردنش به
خوبی همونه.
پیشنهاد می کنم هرکس کد رو بگیره روش یک حرکتی بزنه.
مثلا من شخصا برام جالبه همچن کدی داشته باشم یک ژانر فیلم بزنم بره توی IMDB
بهترین فیلم های اون ژانر رو به ترتیب سال پیدا کنه (مثلا ده تای آخر) بعد از
اون ور بره همون فیلم لینکش با بیسترین سید رو توی پایرت بی بیاره و زیرنویسشم
توی فارسی ساب تایتل پیدا کنه :)