[MashhadPUG] SpiffWorkQueue python module

Reza Mirzazadeh rmirzazadeh at gmail.com
Sun Mar 16 11:02:39 CET 2014

از خیر Exscript گذشتم
رفتم سراغ همون چیزی که بیژن گفت . یعنی paramiko

این پروژه بدون مشکل خاصی جواب مورد نظر منو داد و اوکی بود
اما قبل از اون این پروژه رو هم تست کردم
http://pexpect.sourceforge.net/pxssh.html

این پروژه هم بدون مشکل خاصی به ssh متصل میشه ولی برای اتصال به روتر
سیسکو مناسب نیست
چون طبق بررسی که داشتم ، این اسکریپت قبل از ارسال کامند مورد نظر شما
از طریق ssh ، میاد چند تا کامند لینوکس بیس ارسال میکنه تا یه سری
متغیرهای محلی رو تنظیم کنه
ولی میدونیم که روتر سیسکو جز کامندهای خودش ، کامند دیگه ای رو قبول نمیکنه .
خلاصه اینکه با pxssh به راحتی میشه به لینوکس ssh زد و اگر خواستین به
دیوایس هایی مثل روتر که فقط کامندهای خاص قبول میکنن ssh بزنید ،
paramiko انتخاب خوبی به نظر میرسه

--
www.mirzazadeh.ir