[TehPUG] کارگاه‌های آخر هفته مدرسه فناوری بیان

Baqer Mamouri mamouri at gmail.com
Wed Oct 26 18:13:22 EDT 2016

سلام٬
من در ایران زندگی نمی‌کنم و به هیچ وجه اصلا نمی‌تونم مشتری این کلاس‌ها باشم. ولی اطلاعیه‌های این مدرسه فناوری بیان را سودمند می‌دونم. از این جهت که به من فضای فن‌آوری در ایران را نشون می‌ده.
فکر می‌کنم کسانی هم در این گروه باشند که واقعا ممکنه از این کارگاه‌ها استفاده کنند. مثلا فکر می‌کنم کارگاه پردازش زبان‌های طبیعی برای خیلی از پروژه‌های ایران سودمند است.
من منفعتی در این مسئله ندارم و این صرفا چیزی است که به ذهن من می‌رسه.