[TehPUG] کارگاه‌های آخر هفته مدرسه فناوری بیان

Ehsan Mohammadi ehsan.tck at gmail.com
Wed Oct 26 16:52:35 EDT 2016

سلام

اطلاع رسانی اگر در جای نادرست انجام شود اسپم محسوب می شود.
من با فرض اینکه این mailing-list جایی برای مطرح کردن سوالات، مشکلات و
اشتراک گذاری مطالب آموزشی است عضو شدم.
اطلاع رسانی شما در مورد کسب درآمد از طریق برگزاری کارگاه آموزشی پایتون است.
درصورتی که بازاریابی جز ایمیل های مجاز برای ارسال است بفرمایید تا سایر
دوستان نیز نرم افزارهایی را که با زبان پایتون نوشته اند(که بی ارتباط با
پایتون نیست!) در لیست معرفی و به فروش برسانند.

‪On Wed, Oct 26, 2016 at 6:39 PM ‫مدرسه فناوری بیان‬‎ <academy at bayan.co.ir>