[TehPUG] فریم ورک برای دسکتاپ پایتون

سید حمید مهدوی s.h.mahdavi at chmail.ir
Mon Mar 7 07:12:45 EST 2016

سلام

برنامه نویسی وب و دسکتاپ یه سری تفاوت هایی با هم دارند. اگر می خواهی دسکتاپ کار کنی باید دسکتاپی فکر کنی و اگر می خواهی وب کار کنی باید وبی فکر کنی. ولی اگر دنبال یک فریم ورک کامل می گردی من خودم چند سال پیش qt رو با pyqt و pyside کار کردم خیلی خوب بود و اگر فقط می خواهی بتونی فرم بسازی چیزای ساده تری هم هست که می تونی توی اینترنت دنبالشون بگردی

سید حمید مهدوی