[TehPUG] TRAC

Pouria Jahandideh pjsofts at gmail.com
Sun Jun 21 13:37:18 CEST 2015

روحیات ترک و ردماین مثل روحیات زبان های آنهاست راحتی کار و ایده های جدید.
هر دوی آنها توسط پروژه های بزرگی استفاده می شوند. پیشنهاد من این است که اگر
پروژه پایتونی انجام می دهید از ترک استفاده کنید اگر پروژه ای با روبی از
ردماین.
 چون اگر نیاز شد پلاگین بنویسید یا تغییراتی بدهید برایتان راحت تر باشد. اگر
هم پروژتان به هیچ کدام از این زبان ها نیست ببینید که تیمتان در کدام زبان
تسلط بیشتری دارد.

--
PJ