[TehPUG] scientific python 2

amir baleghi m.amir.ir at gmail.com
Mon Feb 2 06:32:20 CET 2015

سلام  خسته نباشید ....خیلی عالی که بتونیم در مورد scientific python  یک
ارائه خوب داشته باشیم .
موضوعاتی مثل machine learning  خیلی میتونه جذاب باشه بطور خاص علاقه خود من
هم توی همین زمینه هست .
اگر بشه برای دو جلسه دیگه بتونیم این برنامه رو بزاریم خیلی خوب میشه . بچه
اگر بتونیم یک موضوع برای ارائه تعیین کنید می تونیم یک جلسه در این مورد
داشته باشیم.
جلسه این هفته که ارائه آقای مهدوی هست و جلسه دیگه هم ایشون اگر خدا بخواهد
کارگاه دارن واما برای جلسه بعد می تونیم در مورد این موضوع یک ارائه داشته
باشیم. اگرموافق هستید که این جلسه رو دیگه حتمی کنیم