[TehPUG] درخواست راهنمایی

sayyed hamid mahdavi sayyed.hamid.mahdavi at gmail.com
Fri Oct 10 13:35:53 CEST 2014

با سلام
هر چند مبانی کار با پایتون ثابته ولی همون طور که دوستان گفتند باید موضوع
کارتون مشخص باشه و بر اساس اون شروع به یاد گیری کنید
اگر بخواهید وب کار کنید فریم ورک های متعددی وجود داره که هر کدوم آموزش های
خوبی دارند
اگر بخواهید دسکتاپ کار کنید کتابخانه های متعددی وجود داره که برای اونها هم
مستندات خوبی وجود داره
در کل ابتدا شما باید با یک یا چند کتاب مبانی رو یاد بگیرید و بعد هدف رو
مشخص کنید و بر اساس هدفتون به دنبال منابع خوب بگردید
dive in to python یادمه یک کتاب خوب بود که نسخه ۳ اون به فارسی هم ترجمه شده
بود
کتاب های خوب دیگه ای هم هستند که متاسفانه عموما انگلیسی هستند

‫در ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۲۲:۳۸‏، Ali zamani‏ <mehot1 at gmail.com> نوشت:‏

--
یا علی
سید حمید مهدوی