[TehPUG] برنامه نویسی GUI با پایتون

Ali hallaji ali.hallaji1 at gmail.com
Wed Aug 6 09:54:39 CEST 2014

حتما.
بهترین منبع انگلیسی pyqt یه کتابه بنام rapid gui programming with python
and qt.
منبع فارسیش هم سایت دوست عزیزم ایرج بنام dotpy.ir و همینطور کتاب کور
اپلیکیشن پایتون هم یه فصل دربارش گفته.
و برای کیوی باید بگم مستنداتش مثه توییستد گنگه و با تمرین شما راه
میوفتین.ولی من حتما با چندتا مثال کاربردی در سایت پایسوشیال آمورش خواهم داد.
جوری که بتونید یه برنامه رو تو 5 تا سیستم عامل پیکیج کنید و لذتشو ببرید.
درضمن درحال حاضر در حال کار بر روی یک بازی اندروید و آی او اس هستم.
من خیلی دوست دارم با بچه ها برا موبایل یه بازی خیلی خوب بنویسیم که حتی
بتونیم ازش درآمد ریترن کنیم.
البته اگر سایت پایسوشیال هم قراره بذاره آموزشیشونو ولی متاسفانه وقت فوق
العاده کم. و حجم کار خیلی زیاده.
من از دوستان تقاضا دارم اگر بچه پایتون مهمه براتون و اگر فکر میکنید
پایسوشیال میتونه اعتمادتونو جلب کنه پس بیایید باهم دیگه تمومش کنیم.البته
خیلی از کاراش انجام شده. و به دلایلی ما از گذاشتن سورس در گیت امتناع کردیم.
که بعدا خواهیم گفت چرا.ولی سورس واسه اعضای تیم بازه.
خیلی دوست دارم همه با هم این کارو تمام کنیم.
واقعا ایده های بزرگی براش داریم.