[TasPython] Επόμενη Συνάντηση

Aravanis Konstantinos kos.arav at gmail.com
Fri May 21 20:26:02 CEST 2010

On 05/18/2010 06:10 PM, Dimitris Leventeas wrote:
> Η επόμενη συνάντηση μας θα γίνει την Πέμπτη στις 19.00 στην αίθουσα Β3 του
> τμήματος Μηχανικών η/υ&  Πληροφορικής.  Και αυτή τη φορά θα έχουμε μια ποικιλία
> θεμάτων, για κάθε γούστο!
>
> Αν η λέξη ποικιλία σας άνοιξε την όρεξη, ορίστε το μενού:
> - Bioinformatics Programming in Python - Π. Βικάτος
> - Python και Android - Ν. Νοδαράκης
> - Εξαιρέσεις στην Python - Δ. Λεβεντέας
>
> Περισσότερες πληροφορίες, στα γνωστά μέρη:
> http://taspython.eu/
>
> Δημήτρης

Επειδή στη παρουσίαση για το Android έγινε ερώτηση αν μπορείς να κάνεις
γραφικά κλπ στο Android με Python... και εγώ πετάχτηκα σαν... και είπα
πως ναι...

ε λοιπόν... τλκ δε ξέρω... :P

το μπέρδεψα με αυτό το post που είναι για το N900
http://www.stochasticgeometry.ie/2010/04/29/python-on-the-nokia-n900/
--
Aravanis Konstantinos // sbos-x
My site & blog: www.AravanisKostas.com