[TasPython] Fwd: Fosscomm 2010 - =?iso-8859-7?b?xe3n7N3x+fPn?=, Ανακοίνωση

Dimitris Leventeas mydimle at gmail.com
Fri Feb 26 23:03:08 CET 2010

Θα έχουμε έτοιμες δυο παρουσιάσεις από το OpenFest (μια για την κοινότητα και
μια για την Python γενικά). Μπορούμε εύκολα να τις διευρύνουμε και να τις
εμπλουτίσουμε. Εγώ ψήνομαι να ανέβω για παρουσίαση, αλλά μόνο αν εκδηλώσει και
άλλος ενδιαφέρον να παρουσιάσει.

Την παρουσίαση για την Python μπορούμε να την κάνουμε μαζί. Ακόμα και να την
αναλάβει κάποιος μόνος του δεν έχω πρόβλημα. Οποιαδήποτε άλλη ιδέα σχετική με
Python ευπρόσδεκτη. Αν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον, τότε σκέφτομαι να κάνω μια
παρουσίαση για το GIL (Global Interpreter Lock) και τα σχέδια αλλαγής του.

Μόνο παιδιά εκδηλώστε ενδιαφέρον για να δούμε που βρισκόμαστε. Υλικό υπάρχει,
να βρεθούν άτομα να πάμε. Είναι και απόσταση, να χουμε να λέμε καμιά κουβέντα
στον δρόμο!

Δημήτρης
--
Ξέρω καράτε, κουνγκ φου και άλλες δυο τρεις ασιατικές... λέξεις!