[Python-ro] Bine ați venit

claudiu claudiu at ropython.org
Fri Nov 7 13:39:41 CET 2014

Salut, Ionel,

---- On Fri, 07 Nov 2014 02:37:58 -0800 Ionel Cristian Mărieș  wrote ----
>Dacă aveți idei de organizare sau orice altceva nu ezitați să ziceți.​

Poate e o ocazie bună să stabilim și detaliile pentru meetup-ul din Cluj,
cel din decembrie. Ai vrea să schițezi câte ceva despre asta?
Mă gândeam, dacă aveți timp, să facem și un sprint Pylint atunci,
similar cu ce va fi pe 22 noiembrie în Timișoara. Una din sugestiile vehiculate
de Vlad Temian era ca participanții la sprint să foloseacă un hashtag de forma
#ropython-sprints atunci când trimit un pull request, astfel încât
să putem aduna niște statistici, cât și să promovăm inițiativa la nivelul
proiectelor open source pentru care vom contribui.

>În orice caz, sper ca lista să devină foarte activa :-)

Și eu!

Claudiu