[python-nl] Drone bouwers gezocht

pepijn de vos pepijndevos at gmail.com
Tue Aug 2 12:04:56 EDT 2016

Dat klinkt machtig interessant.
Bedoel je met drones quadcoptors, of meer algemeen robot voertuigen? Lucht,
grond, water? Een, twee, vijf, honderd personen?
Maakt nogal uit...

Ik heb zelf redelijk wat ervaring met RC vliegtuigen, bemande
zweefvliegtuigen en embedded software.
Ik heb meerdere RC vliegtuigen ontworpen, gebouwd, en gevlogen, 20
zweefvlieg lessen gehad, een aantal jaar als software developer gewerkt,
veel met Lego Mindstorms en Arduino's gespeeld, en nu een jaar EE in Twente
achter de rug.

Ik hoor graag meer! Drones bouwen is echt mijn droombaan.

Pepijn

P.s. Ik heb nog ergens een halve Raspi autopilot liggen voor een van mijn
vliegtuigen... moest ik eens afmaken, maar is wat lastig testen nu ik in de
stad woon.