[python-nl] Things you can do with Python..

Wichert Akkerman wichert at wiggy.net
Wed Jul 15 22:15:42 CEST 2015

Na jaren van werken aan websites met Python ben ik de laatste tijd eens bezig geweest met wat anders: robots zover krijgen dat ze kledingadvies kunnen geven. Op een Pepper of Nao robot werkt dat nu goed, zoals je kan zien in deze demo: https://www.youtube.com/watch?v=29ecYdLhC8s <https://www.youtube.com/watch?v=29ecYdLhC8s> . De implementatie op zowel de robot als de backend is uiteraard geheel Python. Als er interesse voor is is het misschien leuk om daar op een PUN een keer wat over te vertellen? Met wat mazzel kan ik dan een Nao robot meenemen als demo.

Gr,
Wichert.