[python-nl] Student/bijbaan

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Fri Feb 27 10:29:22 CET 2015

Ik kreeg van Mirjam Hartkamp (mhartkamp at gmail.com) onderstaande mailtje.
Ziet eruit als een leuke bijbaantje.

Mocht iemand interesse hebben of iemand weten, mail haar maar :-)

==============================
Ik heb hulp nodig met het volgende:

Momenteel werk/studeer ik als onderzoeker aan de universiteit van Malta.
Mijn onderzoek gaat over de cognitieve effecten van meditatie. Ik heb
data verzameld van pre- post meetingen met computerised tests in
psychopy. Mijn supervisor wil graag m.b.v. python de data verwerken. Hij
heeft me daarvoor opgegeven voor een pythoncursus die ik helaas niet
gehaald heb (wel de theorie, maar niet de praktijk).
Ik blijk geen aanleg te hebben voor computerprogrammeren (heb een
filosofische therapeutisch achtergrond).

Ik sta nu voor de opdracht een kort programma te schrijven om de excel
files uit te lezen en de data in een andere ordening weer te schrijven
in een ander file. Ik heb hier hulp bij nodig, een soort bijles. Kan jij
me in contact brengen met iemand die (b.v. een student) die me tegen
betaling bij kan staan in deze opdracht? Ik weet dat er studenten zijn
die hier heel handig in zijn (bovendien is de opdracht vrij basic) ik
weet alleen niet hoe ik ze zou moeten bereiken.

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groeten,

Mirjam

/Mirjam Hartkamp