[python-nl] float

Albert Visser albert.visser at gmail.com
Wed Oct 15 23:32:50 CEST 2014

On Wed, 15 Oct 2014 21:42:52 +0200, Marc Stevens <marcs op ziggo.nl> wrote:

> Dacht een eenvoudig „def” programmaatje te willen schrijven.Valt dus een
> klein beetje tegen.
> Niet erg, maar wat is dat nu met dat  „ float”?  Waarschijnlijk iets met
> een te groot onafgerond getal of zo iets.de computer schijnt het niet te
> pikken.
> Kan er op internet niet veel zinnigs over vinden. Iets bekent bij jullie?
> Dit probleem zal ik vast vaker tegen komen. Altijd toch nog fijn om te
> weten.
>
> 						Als iemand wat weet,
>                                                                    alvast
> bedankt, Marc.

Misschien helpt het als je weet dat "float" een afkorting is van "floating
point". Als je dat gebruikt bij het zoeken krijg je ook minder
zoekresultaten die niks te maken hebben met waar je naar zoekt.

--
Vriendelijke groeten / Kind regards,

Albert Visser

Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/