[python-nl] Conventies binnen Python

Kees de Jong keesdejong at gmail.com
Wed Apr 2 11:02:44 CEST 2014

Ik ben erg benieuwd naar de logica binnen Python voor naam conventies.

Soms zie ik namen die beginnen met een hoofdletter of volledig in
hoofdletter, een paar voorbeelden uit deze link:
https://docs.python.org/2/library/subprocess.html#module-subprocess

1) subprocess.check_output()
2) subprocess.PIPE
3) subprocess.Popen()

Ik wil graag begrijpen wat het inhoud en als dit gewoon gemaakt is als
open-source door iemand die dit persoonlijk handig vond dan zou ik
graag willen weten of er wel of geen PIP voor is. Python is als het
komt op indentation erg strikt, het zou jammer zijn als hier dan weer
geen regels voor zijn gemaakt. Ik ben erg benieuwd!

Thanks.