[python-nl] nieuwe bijeenkomsten?

Michiel Overtoom motoom at xs4all.nl
Fri Sep 27 17:04:49 CEST 2013

On Sep 27, 2013, at 16:45, Berco Beute wrote:

> Niet in de buurt van Amsterdam, maar de Monthly PyGrunn's vinden nog altijd iedere 2e dinsdag van de maand plaats in Groningen. Iedereen is welkom!

Dus dinsdag 8 oktober weer? Waar? Op https://plus.google.com/u/0/communities/100366363140062149195 zie ik dat niet staan... (ook niet die van 10 september j.l.).

Groets,

--
Veel spullen zijn tegenwoordig waardeloos, maar toch hecht men er veel waarde aan. Mensen hebben vaak teveel spullen. Hoe komt dat en wat doe je ertegen? - een essay van Paul Graham, op http://www.michielovertoom.com/articles/paul-graham-spullen

"Een prima telefoon met draaischijf weggooien? Die zou ik nog wel eens nodig kunnen hebben!"