[python-nl] Security: lijst met veelgebruikte Nederlandse wachtwoorden gezocht

Jasper Spaans spaans at fox-it.com
Wed Oct 9 10:16:42 CEST 2013

En voor de cheapskates danwel mensen die (ook) linux als desktop
gebruiken: keepassx. Of keepassc voor de terminal-adepten. </offtopic>

Cheers,
Jasper

On 10/08/2013 06:08 PM, Niels Bom wrote:
> Het voor mezelf (of anderen) verzinnen van passwords is geen probleem
> voor me.
>
> 1Password ftw.
>
> groet,
> Niels
>

> 2013/10/8 Rob Hooft <rob at hooft.net <mailto:rob at hooft.net>>
>
>     Niels,
>
>     Als we het toch over password generators hebben kijk dan ook eens
>     naar http://world.std.com/~reinhold/diceware.html
>     <http://world.std.com/%7Ereinhold/diceware.html>
>
>     1Password is ook voor mij de oplossing.
>
>     Rob

> [...]

 /\____/\   ir. Jasper Spaans // Lead Developer www.FoxDetACT.com
 \   (_)/   Fox-IT - For a more secure society!
  \    X    T: +31-15-2847999
   \  / \   M: +31-6-41588725
    \/      KvK Haaglanden 27301624