[python-nl] programmeur te huur

Nicolaas Heyning | L1NDA.nl nicolaas at l1nda.nl
Fri Sep 28 09:55:31 CEST 2012

Hoi Winfried,

bedankt voor de tip.
Wij zoeken waarschijnlijk vanaf begin volgend jaar extra programmeer
krachten in Django en Javascript. In eerste instantie in NL maar als alles
verloopt zoals we hopen dan vanaf het voorjaar ook in Berlijn.
Ik kan nu nog geen toezeggingen doen omdat we nog bezig zijn met de
financiering, maar misschien dat jou vriend ons in z'n achterhoofd kan
houden.

Als hij het interessant vind kan ie altijd een keer bij ons langskomen in
Amsterdam.

Groeten,
Nicolaas Heyning
www.l1nda.nl