[python-nl] programmeur te huur

Maurits van Rees maurits at vanrees.org
Thu Sep 27 19:45:24 CEST 2012

Op 27 sep 2012, om 18:31 heeft Winfried Tilanus het volgende geschreven:

> Hoi Allemaal,
>
> Het vingers opsteken bij de laatste pun-meeting over wie er een
> programmeur zoekt en wie beschikbaar is, heeft me een beetje aan het
> denken gezet: Ik werk veel samen met een programmeur in Berlijn. Op dit
> moment heeft hij ruimte voor klussen, dus misschien kan hij iemand van
> jullie uit de brand helpen.
>
> Ik heb hem oorspronkelijk bij mijn project (HelpIM) getrokken vanwege
> zijn wereldklasse XMPP kennis en zijn uitstekende Javascript
> vaardigheden. Maar hij doet, naar volle tevredenheid, ook Python en
> [...]

Ik zag vandaag op LinkedIn een vacature voor een Pythonontwikkelaar in Berlijn, misschien interessant voor hem:
http://www.linkedin.com/groups/Python-Developer-company-in-Berlin-142554%2ES%2E169021395?view=&gid=142554&type=member&item=169021395&trk=eml-anet_dig-b_jb-ttl-cn

Groeten,

Maurits van Rees
Zest Software