[python-nl] Waar de volgende keer?

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Wed Sep 26 01:32:56 CEST 2012

On 21-09-12 22:44, Pepijn de Vos wrote:
> Volgende keer weer in Utrecht? Ik heb nu een kaartje zonder datum daar heen.

Op zich kan het wel, maar in principe is het de bedoeling dat het een
beetje rouleert. Gelukkig is er altijd de fallback-mogelijkheid naar het
ABC treehouse in A'dam, maar als er iemand het over drie maanden wil
organiseren, graag.

Ik heb enkele Rotterdammers al in de ribben geport, dus misschien is het
daar? Wanneer zijn ze in Arnhem bekomen van de plone conferentie? Er zat
toch ook iets in Den Haag? En in Baarn?

Reinout - por por - van Rees

--
Reinout van Rees                    http://reinout.vanrees.org/