[python-nl] Deze vrijdag (21e) PUN in hartje Utrecht + lightning talks vrij

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Mon Sep 17 23:10:00 CEST 2012

Hoi,

Even een herinnering aan de Python bijeenkomst van aanstaande vrijdag in
hartje Utrecht om half 8! Ik haal 's middags lekkere kaas en worst op de
markt dus komt allen. Als je erover denkt te gaan komen is een mailtje
naar mij handig, dan weet ik hoeveel ik in moet kopen :-)
Of meld je aan op de wiki, daar staat ook alle informatie:
http://wiki.python.org/moin/PUN/nens_sept_2012

Ook zijn er op dit moment nog drie lightning talks vrij. Heb jij iets
nieuws/raars/interessants wat iets met python te maken heeft en kun je
er in vijf minuten iets over vertellen? Vooral als je nog nooit iets op
een PUN hebt vertelt? Geef je op! (Evt. via mij).

De twee grote praatjes gaan over Pyramid (leuk python web framework) en
over hoe je met python met mongo praat (heel kort samengevat). Interessant!

Python bijeenkomsten zijn vriendelijk, leuk, leerzaam (en gratis). Dus
vooral als je nog nooit bent geweest: laat je neus eens zien. Het is in
hartje Utrecht, dus het is heel goed bereikbaar.

Reinout

--
Reinout van Rees                    http://reinout.vanrees.org/
reinout at vanrees.org             http://www.nelen-schuurmans.nl/