[python-nl] Tomorrow: Python Meetup in Amsterdam

Jasper Spaans spaans at fox-it.com
Wed Feb 15 10:13:56 CET 2012

On 14/02/12 18:50, Reinout van Rees wrote:
> I recently cleaned up my laptop environment so my setup is working like
> a charm again. I'm preparing my presentation now :-)
Helaas heb ik de afgelopen dagen geen tijd gehad om een potje te
keynoten, dus bij deze de samenvatting zonder slides: we gebruiken
gerrit en freemind en zijn er erg blij mee! En boodschap 2, code review
is geen slechte vervanging van pair programming (althans, als je het
niet inzet als vervanging van pair programming). Maar daar moeten we het
dan vanavond maar tijdens een biertje/frisje/whatever over hebben. Oh
ja, en we're hiring.

Tot vanavond,
Jasper

--
 /\____/\   ir. Jasper Spaans
 \   (_)/   Fox-IT - For a more secure society!