[python-nl] Gezocht: partner voor een Django website

Anthony Anthony at walcheren.teamlogicit.nl
Fri Nov 25 13:16:31 CET 2011

TeamLogic IT is een internationaal netwerk van IT-bedrijven die de zorgen uit uw computers en netwerk halen.

Hoi Joost,

Is het al gelukt om iemand te vinden?

Met vriendelijke groet,
TeamLogic IT Walcheren

Anthony van der Zwan

[cid:42ba6f48-db7b-4b8b-a761-9d56d3a80af3 at heplatform.nl]

TeamLogic IT Walcheren | Postbus 8038, 4330 EA  Middelburg | Kabelweg 5, 4382 WV  Vlissingen | KvK 53584392
T 0118 - 85 10 71 M 06 345 15 000 | E a.vanderzwan at teamlogicit.nl<mailto:a.vanderzwan at teamlogicit.nl> |I www.teamlogicit.nl/walcheren<http://www.teamlogicit.nl/walcheren>

Op 10 nov. 2011, om 11:08 heeft Joost Cassee het volgende geschreven:

Hallo,

Een kennis vroeg me begin deze week of ik iemand ken die samen met hem een slapend project weer nieuw leven in zou willen blazen. Hoewel het technisch een interessante uitdaging lijkt heb ik er zelf geen tijd voor. Maar misschien zit er op de lijst iemand die het leuk vindt om dit op te pakken.

Zie zijn mail hieronder.

Groet,
Joost