[python-nl] Pizza voor de PUN

Maurits van Rees maurits at vanrees.org
Wed May 18 12:35:33 CEST 2011

Op 18-05-11 11:23, Kit BLAKE schreef:
> PUN people,
>
> Infrae gaat pizza voor (voor) de PUN op donderdag bestellen.
>
> Tijd: 18:30 op kantoor bij Lunatech
> Locatie: Heemraadssingel 70 3021 DD Rotterdam
> http://www.lunatech-research.nl/contact
>
> Doe je mee? Stuur dan mij een mail (off-list) met hoeveelheid mensen
> en vegetarisch/vlees.
>
> Tot ziens of morgen....

Hm, op de wiki op http://wiki.python.org/moin/PUN/lunatech20110519 staat
dat je je bij Jan-Jaap kan opgeven voor pizza. Dat heb ik gisteren
gedaan en wellicht anderen ook (vandaar nog even een mail on-list) en ik
kreeg een bevestigingsmail terug met als tijdstip 19:00 om te eten.

Wellicht handig als je nog even contact opneemt met Jan-Jaap om te
voorkomen dat er dubbele hoeveelheden pizza verschijnen (voor zover dat
een probleem is...). En de wiki aanpassen met de definitieve eetinfo.

Ondertussen: doe mij maar eens een vegetarische pizza. :-)

Tot morgen,

--
Maurits van Rees
Web App Programmer at Zest Software: http://zestsoftware.nl