[python-nl] pdf printen van het web

Floris van Manen vm at klankschap.nl
Fri Mar 11 18:41:17 CET 2011

On Mar 11, 2011, at 18:29, Alex de Landgraaf wrote:

> Makkelijker en gebruiksvriendelijker lijkt het me om je te-printen
> pagina met een media="print" stylesheet op te maken en PDF te vermijden.
> Dan ben je niet afhankelijk van de client-side.

Juist door wel gebruik te maken van pdf ben je onafhankelijk van de client side.
En voor diegene die vandaag de dag nog niet weet dat je elk document kunt printen door hetzij ctrl-P dan wel cmd-P te tikken, kun je altijd een flash full screen venster openen met die instructie in alle 26 talen van de EU :-)

.F