[python-nl] pdf printen van het web

Roel Bruggink roel at fourdigits.nl
Fri Mar 11 16:53:42 CET 2011

Onze ervaring leert dat dit nooit echt goed te doen is. Het beste laat je
iets ala webkit met een pdf printer dat doen.

2011/3/11 Floris van Manen <vm at klankschap.nl>

> gerelateerd dus wie weet kun jij me helpen?

> vanuit de browser.

> (dat kan ik, geen probleem) en die gelijk opent o.i.d. en de printopdracht
> geeft. Er mag nog een pop-up van de printer komen (maar niet meer dan dat).

> zoiets ?
>
> http://www.klankschap.nl/bingo
>
> .F

Roel Bruggink
http://www.fourdigits.nl/mensen/roel-bruggink

Four Digits BV
http://www.fourdigits.nl
Willemsplein 44, 6811 KD, Arnhem
tel: +31(0)26 4422700 fax: +31(0)26 7600012
KVK 091621370000 BTW 8161.22.234.B01