[python-nl] Django Meet-up woensdag 12 januari

Reinout van Rees reinout at vanrees.org
Wed Jan 12 00:37:32 CET 2011

On 01/07/2011 03:22 PM, Wim Feijen wrote:

> Komende woensdag is er de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en te
> luisteren naar een aantal interessante presentaties over Django.
> Bevestigde sprekers zijn onder andere Jannis Leidel (core committer van
> Django), Dennis Bunskoek (die zal vertellen over een nieuw en zeer
> gebruiksvriendelijk CMS) en Remco Wendt (met het laatste nieuws over
> DjangoCon EU).

Ik zie dat de 2e 30 minuten slot nog niet gevuld is. Is er nog iemand
die dat wil vullen met iets waar 'ie een enthousiast verhaal over kan
houden?

Als er niemand anders inspringt heb ik een voorzichtig aanbod om uit te
leggen hoe wij Django projecten deployen.  Setup.py dependencies,
buildout (of iets anders), alles netjes taggen, automatisch prive
pakketten genereren, setup op ubuntu servers.  We hebben het lekker voor
elkaar in de zin dat in ieder geval vier mensen elkaars projecten zonder
problemen kunnen deployen.

M'n terughoudendheid:

- Over een maandje is de PUN bij ons en daarvoor heb ik al een 30
minuten verhaal in de planning (over iets anders: geografische
websites!)  Ik wil de boel niet monopoliseren.

- Ongeveer de helft heb ik twee jaar geleden al eens bij een PUN in
Veenendaal verteld.

Dus bij deze een vrijblijvend aanbod dat ik graag door iemand anders
onderwerp laat opschuiven.  Ik beloof wel er een nuttig, praktisch en
enthousiast verhaal van te maken als ik het ga houden, hoor :-)

Reinout

--
Reinout van Rees - reinout at vanrees.org - http://reinout.vanrees.org
Collega's gezocht!