[python-nl] Wij zoeken wel / ook senior Python web developers

Dennis Bunskoek dbunskoek at leukeleu.nl
Thu Dec 8 14:55:19 CET 2011

> Op 7 december 2011 13:08 heeft Floris van Manen <vm at klankschap.nl> het
> volgende geschreven:

> Senior mag ook, maar die zijn (voor dienstverband) nagenoeg niet te
> vinden (ik ben er zelf eentje :),
> dus dan maar zelf "opleiden".
>
> Geld is niet eens het voornaamste probleem dus.
>
> Groet
>
> Ivo

Wij zoeken wel / ook senior Python web developers.
In de vacature op onze site hebben we het weliswaar over PHP / Python web developers,  maar de bedoeling is dat je Python-pro bent of wordt.
Zie hier de vacature: http://www.leukeleu.nl/tools/werken_bij/php_python_web_developers

Enne, vitamines of preparaten geen bezwaar, hoor… :)

Dennis Bunskoek
Leukeleu B.V. - Ride The Pony B.V.
www.leukeleu.nl - www.ridethepony.nl
dbunskoek at leukeleu.nl