[python-nl] volgende django bijeenkomst?

Erwin Elling - Eight Media erwin at eight.nl
Tue Sep 14 09:22:04 CEST 2010

Ik heb laatst ook met het dee van templates in de database zitten spelen en
kwam deze app tegen:
http://bitbucket.org/jezdez/django-dbtemplates/wiki/Home

Heb het uiteindelijk niet getest (omdat het niet zonder meer draaide op
Google App Engine) maar misschien is het wat voor je!

Groet,
Erwin

--
Erwin Elling: User Experience | Social Media
erwin op eight.nl | +31 (0)6 3853 7325 | Twitter: @erwinelling

Eight Media
Velperweg 92, 6824 HL Arnhem
www.eight.nl | +31 (0)26 3842440 | info op eight.nl | Twitter: @eightmedia