[python-nl] volgende django bijeenkomst?

Remco Wendt remco at maykinmedia.nl
Thu Sep 9 11:33:39 CEST 2010

2010/9/9 Roel Bruggink <roel at fourdigits.nl>

> Dus je komt op de aankomende PUN meeting een talk over BFG doen? ;)

Kijk eens hoe een mooi maagdelijke lege stub, BFG zou het goed doen daar:
http://wiki.python.org/moin/DjangoMeetingNL/DM/ABC290910 ;)

Ik zou tegen die tijd misschien ook eens kunnen vertellen over ervaringen
met het testen van schaalbaarheid/load/performance etc. door gebruik van oa.
The Grinder en Hudson. Wellicht interessant.

Remco
--
Maykin Media
Herengracht 416, 1017 BZ Amsterdam